06 kwietnia 2025

Zbieranie jabłek


Temat: Zbieranie jabłek/ pisanek

  • sterowanie ruchem duszka,
  • wykorzystywanie zmiennych do liczenia punktów.

NOWY DUSZEK I SKRYPTY STERUJĄCE JEGO RUCHEM

Usuwamy duszka i wybieramy Beelte - nazywamy żuczek/ lub zajączek wielkanocny

Nadajemy ruch żuczkowi w prawo

Tworzymy dodatkowe ruchy:

  • w lewo
  • w górę
  • w dół

 

PROJEKT GRY – ZBIERANIE JABŁEK

  • do sceny dodajemy tło z drzewem - Tree
  • dodajemy kolejnego duszka - jabłko - apple/utworzona pisankę
  • zmniejszamy odpowiednio żuczka i jabłko

Tworzenie skryptu dla jabłka tak, żeby znikało zawsze, gdy dotknie go żuk.

Dodajemy zmienną Jabłka

POWIELAMY DUSZKA - JABŁKO - zaczynamy - zabawę - grę.