26 października 2012

Spotkanie z Panią Jesień



„Jesień do nas zawitała, wszystkie liście pomalowała. Krzewy, drzewa ozłociła, wszystko rosą pięknie umyła.”
W poniedziałek 22 października dzieci 5-letnie otrzymały specjalne zaproszenie do Krainy Pani Jesieni. „Kochane dzieci. Zapraszam was do mojej krainy. Chciałabym abyście wykonali parę przygotowanych przeze mnie zadań, a w nagrodę będziecie mogli zabrać sobie z mojej krainy jakieś pamiątki. Życzę przyjemnej zabawy. Jesień”
Dzieci skorzystały z zaproszenia i wybrały się na poszukiwania do pobliskiego lasu. Tam  czekały  na  nie  same  niespodzianki. Przedszkolaki zatańczyły jesienny taniec, a potem wzięły udział w wielu zabawach i konkursach przygotowanych przez Leśne Ludki. Wszystkie oczywiście związane z porą roku panującą za oknem...
Pięciolatki wszystkie zadania wykonały bezbłędnie. A w nagrodę Pani Jesień zostawiła dzieciom list: „W różnych miejscach mojego królestwa ukryłam różne pamiątki. Poszukajcie ich, zabierzcie do swojej sali i może w przyszłości zrobicie z nich coś, co będzie wam przypominało moją Leśną Krainę i mam nadzieję wspaniałą zabawę, jaką tu przeżyliście. Ja już was żegnam i proszę byście zawsze pamiętali o tym jak należy zachowywać się w lesie, aby nie niszczyć domu moich Leśnych Ludków. Mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy. Jesień”
Za  wspaniałą  zabawę  i  dzień pełen wrażeń  dzieci  dziękują  Pani  Jesieni.
Wychowawczynie 5-latków: A. Skopnik, A. Michałowska